Vårrea: Spara upp till 70%.
30 Dagar öppet köp

Tack för att du besöker och handlar på Prince Pato Collections webbplats. Följande är villkoren som utgör vår fraktpolicy.

Inrikes fraktpolicy

Bearbetningstid för leverans

Alla beställningar behandlas inom 1-3 arbetsdagar

Om du beställer tidigt måndag-lördag (till 15.00) får du din leverans inom de kommande 2 vardagarna. Om du lägger din beställning efter 20.00. 15 måndag-lördag eller en söndag får du din leverans tre arbetsdagar efter beställningsdagen.

Fraktsätt - Postnord

beräknad leveranstid

Fraktkostnad

Hemleveranser

1-3 arbetsdagar

Fri frakt vid beställningar över 699 SEK

Hämtning från agenter**

2-5 arbetsdagar

Free Shipping On Orders Above 699 SEK

Produktkuvert

1-3 arbetsdagar

Free Shipping On Orders Above 699 SEK

 

*Du kan söka efter spårningsnumret du fick i ditt leveransmeddelande.

I din orderbekräftelse kommer vi att meddela dig om beräknad leveranstid för din beställning. Den beräknade leveranstiden kan variera beroende på aktuell lagerstatus för produkterna i beställningen och vald leveransmetod.

När din beställning sedan skickas från oss får du ett leveransmeddelande till den e-postadress som angavs vid beställningstillfället. Följesedeln innehåller information om vilka varor i din beställning som skickats, med motsvarande kolli nummer.

Leverans till P.O. Lådor eller APO/FPO-adresser

Prince Pato Collections
Hallonstigen 5,
54535, Töreboda,
Sweden

Leveransbekräftelse och orderspårning

Efter ditt köp får du som vanligt en bekräftelse på detta via e-post. När dina paket lämnar lagret får du ett separat postmeddelande med frakt-ID för varje paket. Använd det ID-numret för att spåra din beställning med

postnord.

Tullar, tullar och skatter

Vi inkluderar alla skatter i våra priser

Skadestånd

Om produkten skadas under frakten rekommenderar vi att du omedelbart rapporterar det till vår kundtjänst. För att vi ska kunna kräva skadan behöver vi anmäla skadan till transportören inom 1-3* dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid. Vi ordnar en ny leverans kostnadsfritt för dig som kund så att du får en felfri produkt. Om fraktskadorna syns på ytterförpackningen är det viktigt att påpeka detta vid mottagande av paketet. För att reklamationen mot transportören ska hanteras korrekt måste du spara emballaget, adressbrickan och eventuell pall som följde med den skadade fraktförsändelsen.

Om en beställning är felaktigt skickad rekommenderar vi att du meddelar vår kundtjänst så snart som möjligt. En ny korrekt leverans kommer då att levereras till dig direkt utan extra kostnad.

Internationell fraktpolicy

Just nu, vi bara sälja i Sverige

    Återbetalningspolicy

    Vår Återbetalningspolicy provides detaljerad information om alternativ och procedurer för att returnera din beställning.

    svenska